Autor: dr Magdalena Szumska
dla personelu pomocniczego: asysty i recepcji
Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Tarnowo Podgórne 2012
Miękka oprawa, 120 stron.
Książka – podręcznik dla każdej asystentki, higienistki i recepcjonistki. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Książka zebrała doskonałe recenzje wśród naukowców i praktyków. Zarówno dla osób pracujących w zawodzie, jak i dla osób dopiero odkrywających arkana pracy w gabinecie i klinice dentystycznej.
,,Publikacja jest pierwszym, wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu Średniego z lekarzami i pacjentami. Autorka z olbrzymim zaangażowaniem i perfekcyjną znajomością tematyki przedstawia i przybliżą w sposób bardzo przystępny, przejrzysty i czytelny szerokie spektrum problematyki w kontekście codziennych procedur gabinetu stomatologicznego. Pozycja jest godna najwyższej rekomendacji dla członków zespołówstomatologicznych, personelu recepcji, jak również i lekarzy dentystów."
Dr n med. Marek Bladowski
Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie