Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym

Dr n. ekon. Magdalena Szumska

Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, asystentek pracujących z pacjentami, dla zarządzających gabinetami, klinikami czy szpitalami, a także dla studentów. Książka będzie prezentowana, jako wsparcie merytoryczne we wszystkich uczelniach medycznych w Polsce.

Miała swoją premierę podczas Zjazdu Zespołów Stomatologicznych na CEDE 2011 (22-24.09.2011) w Poznaniu, największej imprezy konferencyjno-targowej w Europie Centralnej i Wschodniej.
Otrzymała wiele pozytywnych recenzji wśród środowisk uniwersyteckich, lekarzy praktyków, słuchaczy studiów, a także ich rodzin i osób „spoza branży medycznej”.
Publikacja podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami, począwszy od sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny), a skończywszy na komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem). Teraz każdy gabinet stomatologiczny czy ortodontyczny może być tak zarządzany, aby trudne sytuacje z klientami-pacjentami nie zdarzały się wcale!
Książka jest podzielona na 3 rozdziały, przy czym Rozdział III ma najwyższą wartość sprawczą: opowiada o 20 typach trudnych klientów-pacjentów: m.in. o pacjencie kobiecie w ciąży, pacjencie windykacyjnym, pacjencie rabatowym, pacjencie agresywnym, czy zestresowanym. W książce autorka opisuje konkretne, prawdziwe przypadki trudnych sytuacji i podaje rzeczowe wskazówki wraz z przykładami całych rozmów z pacjentami-klientami w gabinecie, a także podczas rozmów telefonicznych czy w poczekalniach-recepcjach. 

 

Recenzje: 

W czasie lektury tej niezwykle interesującej i profesjonalnie napisanej książki odkrywamy, że traktuje ona o pacjentach... z naszego gabinetu! Głęboko polecam każdemu lekarzowi, który ma i będzie miał kontakt z pacjentem. Takiej publikacji brakowało na rynku.
/ dr n. med. Dobrochna Zeńczak-Więckiewicz /
 
Trzymamy w rękach uporządkowany zbiór zasad i procedur niezbędnych do sprawnego prowadzenia kliniki. Nieodłączną składową całego procesu leczenia jest relacja z pacjentem, o czym Autorka pisze w jasny i rzeczowy sposób. Doskonałe, cenne, obowiązkowe dla każdego stomatologa. Gorąco polecam lekturę tej książki.
/ lek. stom. Jerzy Zbożeń / 
 
Książka swoją treścią i formą graficzną oraz prezentacją wyników badań naukowych, wskazuje na szansę pozyskania zaufania we wzajemnych relacjach lekarza z pacjentem, zlikwidowania oporów u jednych i wypracowanie nowych przyzwyczajeń u innych, co bardzo ułatwi leczenie pacjentów, ze znaczącym wpływem na sukces praktyki stomatologicznej.
/ prof. dr hab. n. med. Barbara Adamowicz-Klepalska /
 
To książka idealnie opisująca zachowania różnych typów pacjentów w codziennym życiu każdego lekarza stomatologa. „Trudny pacjent...” pomoże każdemu lekarzowi stomatologowi uświadomić sobie jego błędy w czasie pracy z pacjentami i pozwoli je skorygować, a także – co niezwykle istotne – wskaże jak wypracować udany system współpracy na linii lekarz-pacjent.
/ dr n. med. Jakub Malinowski, specjalista ortodonta /

 

Nota o autorce: 

Dr n. ekon. Magdalena Szumska od roku 2001 aktywnie interesuje się problematyką zarządzania i marketingu w usługach medycznych. Ukończyła z najwyższą oceną Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na Wydziale Zarządzania, a następnie Institut de Gestion de Rennes IGR-IAE, Université de Rennes. Doktoryzowała się w 2004 r. z problematyki coachingu – metody zarządzania zasobami ludzkimi w polskich szpitalach. Jest wykładowcą i doradcą, prowadzi seminaria, odczyty, badania naukowe z zakresu zarządzania i marketingu. Obecnie przygotowuje się do habilitacji w zakresie usług stomatologicznych.
 
Autorka kilkudziesięciu publikacji z dziedziny zarządzania, coachingu i relacji z klientem, m.in. pacjentem w medycynie. Członek Rad Naukowych i ekspert z zakresu zarządzania gabinetem. Specjalista ds. kapitału ludzkiego i zachowań konsumenckich. Prowadzi wykłady i kursy doskonalące dla lekarzy podczas kongresów, targów, konferencji i zjazdów (ok. 15 kongresów, sympozjów rocznie). 
 
Skutecznie poprawia organizację pracy i jakość realizowanych usług medycznych. Współpracuje z gabinetami, klinikami, innymi jednostkami (publicznymi i prywatnymi). Realizuje audyty i wdrożenia w kierunku poprawy jakości usług medycznych.
 
Stale publikuje w czasopismach: Twój Przegląd Stomatologiczny, Asysta Stomatologiczna, Dermatologia Praktyczna, As Stomatologii, Medical Tribune Stomatologia, Medical Tribune Farmacja, Nowoczesny Technik Dentystyczny, Magazyn Stomatologiczny, Art. of Dentistry, Zeszyty Naukowe UMP, WSB. Konsultant merytoryczny w zakresie zarządzania gabinetem w wydawnictwie Elamed. 

 

Cena: 59 zł + koszty przesyłki 

 

Twarda oprawa, 120 stron,
Format: B5, Kolor: 4/4
Papier 2-Str. Kreda 115g
Okładka twarda, kreda satyna; szyta i klejona
 

Zamówienia:

IDF sp. z o.o.: 022 868 36 93 tel. /fax. 022 846 04 26 idf@idf.net.pl, www.idf.net.pl

Nowe oferty szkoleń zagranicznych

Od 12 cze 2019 do 23 cze 2019

Nasza propozycja łączy ze sobą to, co Afryka ma...

Od 15 cze 2019 do 22 cze 2019

Wyspa jest zielonym, podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej...

Od 17 cze 2019 do 24 cze 2019

Wspaniałe plaże ze złotym piaskiem i pięknymi...

Od 26 cze 2019 do 30 cze 2019

Jedno z najpiękniejszych miast Rosji, położone jest w...

Nowe oferty szkoleń krajowych

Nasi Partnerzy