Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym

dr Magdalena Szumska

Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym

dla personelu pomocniczego: asysty i recepcji

 

Książka – podręcznik dla każdej asystentki, higienistki i recepcjonistki. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Książka zebrała doskonałe recenzje wśród naukowców i praktyków. Zarówno dla osób pracujących w zawodzie, jak i dla osób dopiero odkrywających arkana pracy w gabinecie i klinice dentystycznej.

 

,,Publikacja jest pierwszym, wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu Średniego z lekarzami i pacjentami. Autorka z olbrzymim zaangażowaniem  i perfekcyjną znajomością  tematyki przedstawia i przybliżą w sposób bardzo przystępny, przejrzysty i czytelny szerokie spektrum problematyki w kontekście codziennych procedur gabinetu stomatologicznego. Pozycja jest godna najwyższej rekomendacji dla członków zespołówstomatologicznych, personelu recepcji, jak również i lekarzy dentystów."

Dr n med. Marek Bladowski
Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie

 

Cena: 33zł z VAT

 

Wydawnictwo Kapitał Ludzki

Tarnowo Podgórne 2012

Miękka oprawa, 120 stron.

Nowe oferty szkoleń zagranicznych

Od 12 cze 2019 do 23 cze 2019

Nasza propozycja łączy ze sobą to, co Afryka ma...

Od 15 cze 2019 do 22 cze 2019

Wyspa jest zielonym, podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej...

Od 17 cze 2019 do 24 cze 2019

Wspaniałe plaże ze złotym piaskiem i pięknymi...

Od 26 cze 2019 do 30 cze 2019

Jedno z najpiękniejszych miast Rosji, położone jest w...

Nowe oferty szkoleń krajowych

Nasi Partnerzy