Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym

dr Magdalena Szumska

Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym

dla personelu pomocniczego: asysty i recepcji

 

Książka – podręcznik dla każdej asystentki, higienistki i recepcjonistki. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Książka zebrała doskonałe recenzje wśród naukowców i praktyków. Zarówno dla osób pracujących w zawodzie, jak i dla osób dopiero odkrywających arkana pracy w gabinecie i klinice dentystycznej.

 

,,Publikacja jest pierwszym, wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu Średniego z lekarzami i pacjentami. Autorka z olbrzymim zaangażowaniem  i perfekcyjną znajomością  tematyki przedstawia i przybliżą w sposób bardzo przystępny, przejrzysty i czytelny szerokie spektrum problematyki w kontekście codziennych procedur gabinetu stomatologicznego. Pozycja jest godna najwyższej rekomendacji dla członków zespołówstomatologicznych, personelu recepcji, jak również i lekarzy dentystów."

Dr n med. Marek Bladowski
Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie

 

Cena: 33zł z VAT

 

Wydawnictwo Kapitał Ludzki

Tarnowo Podgórne 2012

Miękka oprawa, 120 stron.

Nowe oferty szkoleń zagranicznych

Od 26 sty 2018 do 2 lut 2018

Bajkowa wyspa San Andres i egzotyczna Panama to miejsca urzekające...

Od 28 sty 2018 do 8 lut 2018

Nowoczesny, pięknie wkomponowany w rozległy,...

Od 15 lut 2018 do 22 lut 2018

Teneryfa • Lanzarote •...

Od 15 Mar 2018 do 18 Mar 2018

Trzy dni szczelnie wypełnione spotkaniami z Wielką Sztuką i Wielką Modą w...

Nowe oferty szkoleń krajowych

Firma IDF stworzyła cykl szkoleń z zakresu medycyny estetycznej, z myślą o...

Firma IDF stworzyła cykl szkoleń z zakresu medycyny estetycznej, z myślą o...

Dokumentowanie procesów sterylizacji w wersji elektronicznej, jako ochrona...

Resuscytacja Krążeniowo-Oddechowa i Automatyczna...

Nasi Partnerzy